{1 - 24} GreyGrey
{25 - 49} GreenGreen
{50 - 499} BlueBlue
{500 - 4999} OrangeOrange
{5000 - 24999} RedRed
{25000+} BlackBlack

Please confirm that you would like to report this for an admin to review.


שאלה לגיל-סכום להשקעה

שלום גיל, תודה רבה על התכנית המדהימה.
נכנס לנו סכום שקיבלנו בירושה.
הסכום גדול אך לא מספיק לדירה באיזור המרכז.
מצד שני אני ממש לא רוצה לפספס את ההזדמנות לצאת ממעגל העוני ולעבור למעגל העושר.
עד כה חיינו במינוס גדול וכל חודש בגירעון של 3000-4000 ש"ח.
אני מצידי חשבתי לחלק את הסכום ל2 ולקנות עם משכנתא גדולה 2 דירות. אבל בעלי מפחד לקחת משכנתא בתקופה לא יציבה כזאת.
מה אתה מציע?



Confirm that you would like to Remove Email Alerts for your question. You cant undo this and you will not be able to re-subscribe.


1 תשובה

תשובתו של גיל אורלי
הי, יש לכם הזדמנות לצאת ממעגל העוני, אל תחמיצו אותה ועל כן- דבר ראשון העבירו את סכום הירושה לחשבון נפרד והבטיחו לעצמכם שלא תגעו בכסף אלא למטרת השקעות בלבד. כשרוכשים דירה להשקעה – נשאלת השאלה מה עושים עם שכ"ד – האם הוא הולך לרמת חיים או להגדלת ערך הנכסים? מאחר ויש לכם תזרים שלילי – אם תצליחו לעבור "למעגל העושר" בלי להזדקק לשכר הדירה שיתקבל אז יש יתרון כלכלי לרכישת הדירות עם משכנתא חלקית בתנאי שתשואת ההשכרה גבוהה מהריבית (בדקי במחשבון שלנו שמתקיים מינוף בנכס שתבחרו). משום שכך ערך הנכסים שלכם בעוד מספר שנים יהיה גבוה יותר, החשש של בעלך מוצדק במידה מסוימת ולכן תכננו החזר חודשי של משכנתא נמוך משכר הדירה כך שהתייקרות ההחזר החודשי לא תכניס אתכם למאזן שלילי, שימו לב שכשהמשבר יחלוף יש סיכוי להוזלה של המשכנתא. שיקול נוסף יש חוסר וודאות בשנה שנתיים הקרובות לגבי מחירי הדירות, בהשקעה לטווח ארוך זה פחות משמעותי אך בהשקעה לטווח קצר יש לקחת זאת בחשבון

Confirm that you would like to select this answer as the "Best Answer" to your question. This will bring this answer to to top and be highlighted as "Best Answer". You can always change this if a better answer is given.


אתה צריך להיות מחובר כדי לענות על השאלה הזו

כבר רשום, התחברות
לא חבר עדיין? הרשמה
דילוג לתוכן