{1 - 24} GreyGrey
{25 - 49} GreenGreen
{50 - 499} BlueBlue
{500 - 4999} OrangeOrange
{5000 - 24999} RedRed
{25000+} BlackBlack

Please confirm that you would like to report this for an admin to review.


קצת מסתבך בגלל מצבי ליצור את התקציב הנכון?

כאשר יש לי דירה שקניתי והיא על הנייר (זה קבוצת רכישה שכבר גמרו את השלד ועוסקים בעבודות פנים תאריך המסירה הוא ה1/5/21 אך אי אפשר לאגד את החובות שלקחתי למשכנתא אחת ולכן אנו מגלגלים מחמת נכס זה כ 8000 ש"ח) וכיוון שעיסקה זו אינה למגורים אלא לריוח שקנינו את הדירה הזו בכ1000000 ש"ח ומחיר שוק שלה הוא כ1300000 רק הינו צריכים הון עצמי גבוה של כ470000 ולנו היה רק כ300000 ש"ח ובעצם השאלה היא האם להפריד את ההוצאות שלנו מעיסקה זו ולגלגל אותה בנפרד או שלכלול אותה ולנסות להשיג הכנסות גבוהות שנוכל להחזיר את ההלוואות?



Confirm that you would like to Remove Email Alerts for your question. You cant undo this and you will not be able to re-subscribe.


1 תשובה

תשובה מגיל אורלי
הי, באופן עקרוני- כל פרויקט (לרבות רכישת בית ) מנהלים בחשבון נפרד וכתקציב נפרד. בתקציב הבית לא יופיעו עלויות רכישה, שיפוץ, אביזרים, מיזוג וכיו"ב וגם לא הכנסות בגין הלוואות . מה כן יופיע בתקציב הבית – החזרי הלוואות ומשכנתא. וזה מה שצריך להופיע בתקציב שלכם- עליכם לנסות לקחת הלוואה (לא משכנתא היות ולא אושר לכם) על יתרת החוב (או חלקה ) שמכוסים במשכנתא לתק' המכסימלית שהבנק יאפשר לכם ואת ההחזר להכניס למאזן- אני מניח שלאחר שתסדירו את החזר ההלוואה הנוספת יהיה פער בין ההכנסות להוצאות והאתגר שלכם יהיה לכסות אותו בן אם עי עבודה נוספת או עי תמצום הוצאות. אני גם ממליץ לכם להכין תקציב ליום שלאחר שתקבלו את הדירה שאז תקבלו הכנסה משכירות וזה עשוי לעזור לכם לפתור את הבעיה כי למעשה אתם מתמודדים אם פער של 10 חודשים בלבד – ולמצוא פתרון ל 10 חודשים קל יותר מאשר למצוא פתרון קבוע . בהצלחה

Confirm that you would like to select this answer as the "Best Answer" to your question. This will bring this answer to to top and be highlighted as "Best Answer". You can always change this if a better answer is given.


אתה צריך להיות מחובר כדי לענות על השאלה הזו

כבר רשום, התחברות
לא חבר עדיין? הרשמה
דילוג לתוכן