{1 - 24} GreyGrey
{25 - 49} GreenGreen
{50 - 499} BlueBlue
{500 - 4999} OrangeOrange
{5000 - 24999} RedRed
{25000+} BlackBlack

Please confirm that you would like to report this for an admin to review.


פיצול דירה, נק' למחשבה והשלכות.

שלום,
אני בתהליך של בירור כדאיות לגבי פיצול דירת ההורים, לצורך מגורים שלי,או לצורך הכנסה נוספת…
אני אשמח לעשות את זה כחוק.
מה התהליך הנדרש? כמה זמן לוקח התהליך? מה המחיר? המלצה לעו"ד?
תודה



Confirm that you would like to Remove Email Alerts for your question. You cant undo this and you will not be able to re-subscribe.


Tags

1 תשובה

תשובת של עו"ד ליטל אורלי
פיצול דירה הוא תהליך ארוך ומורכב שמתחיל קודם כל בבדיקה בועדה המקומית לתכנון ובניה. יש לבדוק בועדה האם בכלל ניתן על פי החוק לפצל. אם ניתן, יש לבדוק את קנון הבית המשותף ולבחון האם יש צורך לקבל את הסכמת יתר הבעלים. אם יש צורך שכזה, יש לפנות ולקבל הסכמתם. לאחר מכן יש לשכור שירותיו של מהנדס או אדריכל שיכין תכניות ובהמשך לבצע את הפיצול בפועל. לאחר מכן יש צורך לתקן את הרישום בטאבו ולצורך כך לפנות לרשות המיסים ולעירייה לקבלת האישורים המתאימים ובנוסף יש לפנות למודד לצורך הכנת תשריט, להכין תיק רישום ולהגיש לטאבו. התהליך אורך זמן- איני יודעת כמה זמן בדיוק כי זה תלוי בהרבה משתנים. מחיר- תלוי בבעלי המקצוע, מציעה שתעשי בירור. עלות שכר טרחת עו"ד שילווה בתהליך אני מעריכה לפחות 10,000 ש"ח. ליוויתי לא מעט פיצולים, מוזמנת לפנות. בהצלחה!

Confirm that you would like to select this answer as the "Best Answer" to your question. This will bring this answer to to top and be highlighted as "Best Answer". You can always change this if a better answer is given.


אתה צריך להיות מחובר כדי לענות על השאלה הזו

כבר רשום, התחברות
לא חבר עדיין? הרשמה
דילוג לתוכן