{1 - 24} GreyGrey
{25 - 49} GreenGreen
{50 - 499} BlueBlue
{500 - 4999} OrangeOrange
{5000 - 24999} RedRed
{25000+} BlackBlack

Please confirm that you would like to report this for an admin to review.


ספר באמזון

עוד כמה שאלות בקשר לספר באמזון:
1. האם אפשר במקביל לאמזון לפרסם את הספר כספר דיגיטלי באיביי?
2. בקשר לתרגום, הצעת להביא לסופר צללים ולהביא לו ראשי פרקים האם כדאי לתרגם לאנגלית פשוטה ( בעלי אמריקאי) ולהביא לעריכה לשונית או שחבל על הזמן של התרגום וזה אותה השקעה כמו הראשי פרקים?
3. האם יש אפשרויות בלש פשוטות יותר שלא עולות כסף?
4. ביום ההשקה, האם אפשרי להעלות את הספר בחינם כדי לקבל תגובות ואחרי שצוברים 30 תגובות להעלות את המחיר?
5. מה המחיר המומלץ לספר?
תודה רבה!!



Confirm that you would like to Remove Email Alerts for your question. You cant undo this and you will not be able to re-subscribe.


1 תשובה

תשובתו של גיל אורלי
כל הכבוד על ההתקדמות הגדולה בכתיבת הספר ? השלב הבא לאחר כתיבה הוא לרוב עריכה לשונית אם הספר כתוב בצורה טובה אם הוא דורש שיכתוב אז כבר צריך סופר צללים. כמו כן יש "לארוז את הספר" שזה כולל כריכה, גרפיקה ועימוד והתאמה לפורמט של אמזון קינדל. אני מצאתי את כל אנשי המקצוע בפייבר – זה היה זול וסביר . יש אתרים שניתן להשיג אנשים מקצוע מוכרים ומהשורה הראשונה אך זה כבר יקר מאוד (אלפי דולרים). מצורף צילום מסך איך מוצאים בעל מקצוע לתחום 2. באתר התכנית יש קישור לפתיחת חשבון בנק ב payoneer . https://www.payoneer.com/raf/

Confirm that you would like to select this answer as the "Best Answer" to your question. This will bring this answer to to top and be highlighted as "Best Answer". You can always change this if a better answer is given.


אתה צריך להיות מחובר כדי לענות על השאלה הזו

כבר רשום, התחברות
לא חבר עדיין? הרשמה
דילוג לתוכן